Direktlänk till inlägg 18 augusti 2013

Lycklig:D

Av Turid Alexandra Knudsen - 18 augusti 2013 06:16

Ja absolut.. Hittat världens finaste pojkvän, känns så otroligt underbart efter mitt förra förhållande som gick åt helvete men han va ju inte go i huvet häller. Konny däremot är så underbar <3 Han kom hit igår kväll å sov här inatt, kändes perfekt att ha nån å sova bredvid igen <3 så blir la att dra hem till honom sen :-)<3

See u soon :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Turid Alexandra Knudsen - 18 april 2014 21:36

Hej.. Dagen idag har gått mest åt att packa och det blev allt en del kartonger och plastpåsar.. Fan tar det aldrig slut lixom? Kastat mycket har vi också gjort å många som kanske tycker att " aa men hallå dem bor i en 1a" ja och? Spelar ingen större ...

Av Turid Alexandra Knudsen - 16 april 2014 20:56

Hej, som vanligt förlåt för uppehållet.. Nu äre så att jag äntligen har något att blogga om ? jag ska flytta igen, och denna gång med mamma och äntligen till ett ställe som kommer kännas som hemma,.då det blir exakt som där jag spenderade mina nästan...

Av Turid Alexandra Knudsen - 1 januari 2014 10:43

Hej alla läsare! Ville bara önska alla ett gottnyttår och hoppas att julen varit bra:) har tyvärr inte kunnat blogga då jag har haft sveriges mest sämsta mobil och sen har jag legat på psyk så jag är inne på min 5e vecka nu å då har jag inte kunnat ...

Av Turid Alexandra Knudsen - 5 december 2013 11:09

att jag ligger inne på psyket    har ca 10 min på mig så blir ett väldigt kort inlägg. En sak som jag stör mig så extremt på många gåner är att när nån hör att man ligger såhär så måste det va nått jätte fel men det är det inte på många syns det inte...

Av Turid Alexandra Knudsen - 3 oktober 2013 07:56

Har inte alls mycket att skriva om längre då jag är sjuk... började smått igår morse med illamående och utvecklades senare under dagen till att jag spydde å mådde skit enkelt. Fick gå hem för handledaren igår om jag verkligen var sjuk å det visade de...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards